Prioritou bylo zvýšení technických parametrů železniční tratě – jako je zkrácení délky původní trati, zvýšení rychlosti souprav až na 160 km za hodinu a tím zkrácení jízdní doby – tedy zajištění zvýšení komfortu pro cestující a bezpečnosti železničního provozu. Za stěžejní záležitost lze považovat technologicky obtížnou výstavbu dvou jednokolejných tunelů v úseku mezi Ejpovicemi a zastávkou Plzeň Doubravka.
Modernizace trati Rokycany – Plzeň
Rokycany
Fotogalerie
Popis stavby
Modernizace trati Rokycany – Plzeň byla oceněna odbornou porotou v soutěži Stavba roku Plzeňského kraje za vysoce profesionální, náročné celkové provedení stavby a za jemné zasazení této významné dopravní stavby do krajiny.
Získaná ocenění
Přihlašovatel:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace, Stavební správa západ
Projektant:
SUDOP PRAHA a.s.
Zhotovitel:
Sdružení MTS + SBT – MTÚ Rokycany – Plzeň
(Metrostav a.s., Subterra a.s.)
Investor:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace, Stavební správa západ
Informace o právě probíhajícím ročníku na stavbarokupk.cz
Kontakt pro přihlašovatele
Ingrid Havránková
tel.: 725 745 788
e-mail: ingrid@stavbarokupk.cz
Kontakt pro média
Hana Kulawiaková
tel.: 606 665 771
e-mail: hana@stavbarokupk.cz
Radka Šmídlová
tel.: 730 848 412
e-mail: radka@stavbarokupk.cz
Webdesign: No Limit Studio s.r.o.
© 2024 Mapa Stavby roku Plzeňského kraje